HTML

Bon voyage

Friss topikok

  • jobbunko: Most, hogy mar nem vagyok otthon, milyen koran kelsz szombaton :) Semmi diszko, semmi horizont? :)... (2009.01.10. 11:41) Még egy hosszú bejegyzés
  • edii: Sajnos a boci csokit nem láttam:) (2008.10.07. 19:13) la vache qui rit
  • jobbunko: De jo! Ez az elefant tok olyan mint a Macskafogo ormanyos kiadasa. Grabovszkival nem talalkoztal? (2008.10.01. 09:39) Megnyitó és Nantes
  • tibi: Mindig is tudtam hogy rossz helyen kajálok napközben. 4-5 euro az = 1 gyros tál + innivaló és ebbe... (2008.09.27. 13:07) Menza
  • jobbunko: Figyu! Nem haragudtak a holgyek, hogy mikozben ok mosogattak, te azzal voltal elfoglalva, hogy oke... (2008.09.19. 16:13) Gulyás est

Linkblog

la Chapelle St Florent

2008.09.09. 15:29 :: edii

Tegnap ebéd utàn Virginie jott értem, mert a ezen a héten csutortokig vele dolgozom. Eloszor elmentunk a szomszed vàrosban lévo konyvtàrba. O is elmondta, mit hol talàlok a konytarban, de szerencsere nem volt annyira részletes az ismerteto, mint szerdan. Aztan megprobàltam neki segiteni az adminisztracioban, de ugy tunt sokat nem tudok segiteni (kerdeztem miert nem hasznal inkabb excell-t, de szerinte az excell nem tud eleget) , igy felajanlottam, hogy netezek inkabb. Mindkettonknek jobb volt igy:) Miutan vegzett atmentunk a masik munkahelyere: egy napkozi/ugyelet oràk elott (7:00-8:30) es utan (16:30-18:45) itt lehetnek a gyerekek amig ertuk nem jonnek a szuleik. Mikor Virginie bemutatott a gyerekeknek, nagyon bàmultak, aztàn kérték, hogy mondjak valamit magyarul (Jo étvagyat). Adtunk neki uzsonnat, aztan mindenki azt jatszhatott, amit akart: van egy csomo tàrsasjàték, magazinok, hangszerek, kocsi, baba, kishaz, konyha, kint meg egy pici focipalya. Szerintem olyan, mint egy ovi. A gyerekek 2-10 éves koruk kozott johetnek ide. Uzsonna utan rogton jott hozzam egy kislany  hogy jatszom-e vele, tobbfele jatekkal is jatszottunk. Egyikben hazudni kellett, aztan jott la Patate (egy krumpli, amit fel kell oltoztetni, meg ràrakni a testreszeit:), végul csocsoztam is egy kisfiùval, jol ment, (lehet hogy ovisok ellen kéne jatszanom, mert igy legalàbb volt sikerélmenyem), még ùgy is hogy a kisfiù egy picit màs szabalyok szerint jàtszott. Foleg ongolokat lott, es maganak adta a pontokat. Amikor bement a kapuba a labda mindig megkerdezte, hogy ki lotte be. Egy ideig hagytam, de aztàn gondoltam felvilagositom, hogy nem igy kell jatszani. Na, a focival kapcsolatban éreztem némi hiànyossàgot a szokincsemben. Megprobaltam egyszerubb szavakkal, de nem akarta megérteni, aztàn megkérdeztem néhàny kulcsszot Virginie-tol, es utana vegre megértette. Aztàn màr a normal szabalyok szerint jàtszottunk, leszàmitva, hogy àllandoan porgette a babukat,(lehet hogy arrol majd ma megprobalom leszoktatni:)  

Eddig ez volt a legjobb munka amiota itt vagyok. Nagyon édesek voltak a gyerekek, a kicsik puszit is adnak amikor mennek haza.

Az egyik gyerekért zàràs utàn negyed oràval ért oda az apja. Bocsànatot kért, és azzal magyaràzta, hogy a mobiljàn még nem àllitotta àt az oràjàt (tavasz ota).

Virginie programszervezoként (animatrice) is dolgozik a regionàlis kozosségi es szabadido kozpontban (La Pommeraye nevu kis vàrosban van, kb 15km-re St Florent-tol). Ma reggel a programszervezok (5-en voltak ott a 10-bol) nyito értekezlet vettem részt. Màrciusban lesz majd egy nagy ertekezletuk, arra keszulnek, ahol majd bemutatjak a mukodesuket az uj polgàrmesternek és még néhàny fontos embernek. Erdekes volt, bàr nem igazàn szoltam hozzà:)

Vigrinie szuleinel ebedeltunk, de csak az anyukaja, Simone, volt otthon. Virginie 2 gyerekére vigyazott délelott: egy 2,5 éves kisfiù és egy 5 honapos kislàny. Simone nagyon kedves volt, mutatott pàr képet Virginie eskuvojérol (2 hete volt kb), bemutatta az egész csalàdot a fényképeken. Bucsuzoul mondta, hogy beugorhatok hozzà màskor is.

Most a konyvtàrban vagyok, és vàrom hogy vege legyen az értekezletnek, amit Virginie tart az onkéntes konyvtàrosoknak (kisgyerekes anyukàk vagy nyugdijasok). Aztàn megyunk 20 gyerekért a suliba, majd àtvisszuk oket a szemben lévo napkozibe.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://edina.blog.hu/api/trackback/id/tr61655604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tibi 2008.09.09. 16:34:31

Ejnye Virginie, előbb a gyerekek aztán az esküvő. Na ezzel meghazudtolta a saját nevét :)

jobbunko 2008.09.10. 11:34:47

Most mar tenyleg nem ertem... Minek visznek teged allandoan abba a konyvtarba? Azt hiszik konyvtaros vagy? De akkor meg miert nem dolgoztatnak? Es ki hitette ezt el veluk?

tibi 2008.09.10. 12:11:09

Ez az Első csókból való Virgine. Már kicsit megöregedett. A kapcsoaltot meg csak Luckkel és Jérome-mal tartja a régi társoságból. Anettel összeveszett pár éve, mert látta csókolózni Girard Úrral.

jobbunko 2008.09.10. 13:07:46

En attol tartok, hogy Gérard úrral Edina is ossze fogja szurni a levet :(

tibi 2008.09.10. 15:06:14

Nemááááá, Héléne Girard úgyse hagyja !

edii 2008.09.12. 17:07:19

Nem kell aggódni,Girard úr nem estem, amúgy is túl öreg.
süti beállítások módosítása