HTML

Bon voyage

Friss topikok

  • jobbunko: Most, hogy mar nem vagyok otthon, milyen koran kelsz szombaton :) Semmi diszko, semmi horizont? :)... (2009.01.10. 11:41) Még egy hosszú bejegyzés
  • edii: Sajnos a boci csokit nem láttam:) (2008.10.07. 19:13) la vache qui rit
  • jobbunko: De jo! Ez az elefant tok olyan mint a Macskafogo ormanyos kiadasa. Grabovszkival nem talalkoztal? (2008.10.01. 09:39) Megnyitó és Nantes
  • tibi: Mindig is tudtam hogy rossz helyen kajálok napközben. 4-5 euro az = 1 gyros tál + innivaló és ebbe... (2008.09.27. 13:07) Menza
  • jobbunko: Figyu! Nem haragudtak a holgyek, hogy mikozben ok mosogattak, te azzal voltal elfoglalva, hogy oke... (2008.09.19. 16:13) Gulyás est

Linkblog

Menza

2008.09.24. 19:56 :: edii

Ennek a témának külön bejegyzést szentelek, mert annyira hihetetlen számomra, hogy iskolai menza ilyen jó lehet. Összehasolítás képpen: tavaly a Szent Korona menzáján étkeztem heti három napot az első félévben, de nagyon rossz volt: a pár hónap alatt kb kétszer volt normális szelet hús, helyette tokány volt tésztával, vagy főzelékkel (szerintem még a neve is szörnyű, mindig a toka jut eszembe róla, és utálom hogy ráöntik a főzelékre), levesek szétfőtt  zöldségekkel , "spagetti" valamilyen sajtkészítménnyel.  De nem hiszem, hogy ez nálunk különleges lenne, szerintem ilyen szar volt akkor is, amikor gyerek voltam.

Az itteni menzán négy fogás van, és finomak az ételek:

előétel: valamilyen saláta, vagy quiche (sós lepény, lehet rajta pl szalonna, sajt)

főétel: hús+ valamilyen köret(rizs, tészta, de sokszor zöldségköret van)

sajt: 5-6 féle sajt

desszert: joghurt, gyümölcs, torta, fagyi

A tanároknak ihatnak bort, és kávét is.

Megkérdeztem az árát: a gyerekeknek kb 3 euro, a tanároknak 4-5 euro.

A szakács, Guetan, mindig odajön megkérdezni, hogy izlik-e, rendben van-e az étel, meg azt is mondta, hogy nyugodtan megkérdezhetem a recepteket, amelyik érdekel.

Szóval 4 héten keresztül itt ebédelek. Déltől fél kettőig van az ebédszünet, de nem is baj, hogy ilyen hosszú, mert háromnegyed óránál rövidebb idő alatt még nem sikerült idáig megebédelnem.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://edina.blog.hu/api/trackback/id/tr54679908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tibi 2008.09.27. 13:07:40

Mindig is tudtam hogy rossz helyen kajálok napközben. 4-5 euro az = 1 gyros tál + innivaló és ebben nincs bor, kávé, deszert ...
süti beállítások módosítása