HTML

Bon voyage

Friss topikok

  • jobbunko: Most, hogy mar nem vagyok otthon, milyen koran kelsz szombaton :) Semmi diszko, semmi horizont? :)... (2009.01.10. 11:41) Még egy hosszú bejegyzés
  • edii: Sajnos a boci csokit nem láttam:) (2008.10.07. 19:13) la vache qui rit
  • jobbunko: De jo! Ez az elefant tok olyan mint a Macskafogo ormanyos kiadasa. Grabovszkival nem talalkoztal? (2008.10.01. 09:39) Megnyitó és Nantes
  • tibi: Mindig is tudtam hogy rossz helyen kajálok napközben. 4-5 euro az = 1 gyros tál + innivaló és ebbe... (2008.09.27. 13:07) Menza
  • jobbunko: Figyu! Nem haragudtak a holgyek, hogy mikozben ok mosogattak, te azzal voltal elfoglalva, hogy oke... (2008.09.19. 16:13) Gulyás est

Linkblog

Kirándulások

2008.10.21. 22:57 :: edii

Mostanában nem volt időm írni, mert nagyon elfoglalt voltam:) Szabadságon voltam a múlt héten. Annyira jó volt egy kicsit találkozni barátokkal és Tibivel. 10 napig nem kellett elmondani, hogy miért vagyok itt. Kicsit már unom az első mondatokat. Meg az óramegfigyeléseket is. De jövő héttől két hétig, az iskolai szünet alatt, animátorként fogok dolgozni. Az biztos izgalmasabb lesz, mint a Thálesz tétellel kapcsolatos bizonyításos feladatok:)

Október 11-én reggel indult a vonatom Párizsba, ott találkoztam Zsófival (fél 1-kor) és Judittal (23-kor). Manu lakásában szálltunk meg, ahol a szeptemberi állapotokhoz képest, a fürdőben volt világítás (a két vezeték összérintésével működik), viszont a wc-n nem volt ajtó. Szóval még nem készült el a felújítással. De nem panaszkodhatunk, volt ágyunk, meg reggelink. Nagyon jó és nagyon rövid volt a hétvége. Én 4 szer voltam 4 nap alatt a Notre Dame-nál (egyszer csak vécére akartam menni, de ebédszünet volt!), 3 szor az Eiffel toronynál. Ezenkívül felmentünk a Montmartre-ra, ahol nagyon sokan voltak, egy gasztronómiai fesztivál miatt. Ezenkívül meg sétálgattunk, üldögéltünk parkokban, különféle vendéglátó helyeken. Szerencsére mindhárman voltunk már előtte, így senki nem akart feltétlenül várost nézni. Szombaton meglátogattuk Petrát, francia-töri szakos volt a főiskolán, és most Párizsban lakik a férjével és a kisbabájával. Nagyon örültek, hogy jöttek hozzájuk vendégek. Készítettek kis szendvicseket és sajttálat is.  Vasárnap délután a lányok elutaztak. Én még egy éjszakát ott maradtam, aztán hétfőn Lacinak tartottam egy egynapos városnézést Lacinak (a párizsi autókiállításon dolgozott, és szabadnapja volt). 

http://picasaweb.google.com/dulaedina/PRizsOktBerben#5261133958499791570

Este Tibi  is megérkezett Párizsban, és a nyolc órás vonattal eljöttünk Angersba. Ott Marie-Luce férje Eugene (özsen) várt ránk, és elhozzott minket St Florentba. Náluk laktunk a héten, mert ők bent laknak a városban és jobban elfértünk mint a fogadócsaládomnál. Kölcsönadták az egyik kocsijukat, és azzal járkáltunk az első két napban a környéken, utána meg megnéztünk egy pár kastélyt kívül belül: Villandry, Fontenvraud, Blois, Chenonceau, Chambord, és párat csak kívülről: Saumur, Montserau. Nagyon finomakat ettünk egész héten, Tibit teljesen elvarázsolta a francia gasztronómia :) Próbálom megjegyezeni, mit hogyan kell csinálni, hogy otthon majd reprodukálni tudjam. Ez a hét is nagyon gyorsan eltelt :)

http://picasaweb.google.com/dulaedina/Tibivel#


Volt egy kis problémám a családdal. A probléma forrása, hogy ők negyed tízkor mennek aludni, én meg nem. Ezen kivül az adsl modem túl közel van a kislány szobájához, és az anyuka aggódott, hogy a hangos beszédemtől nem tud aludni. Szólt nekem is, meg az egyik kapcsolattartónak, ezt szerintem nem kellett volna, mert előszörre is megértettem. Mindegy, egy 15 méteres kábellel levezettem a konyhába a netet, és így remélem megoldottuk ezt a problémát. Amúgy ettől eltekintve továbbra is kedvesek velem.

Szerdán főztem nekik paprikás krumplit. Finom lett, csak kicsit sós, mert az anyuka csak a sózás után mondta, hogy nem finomított só, és erősebb. Amikor először megkostóltam nagyon sós volt (ők szinte alig sózzák az ételeket), aztán felhigítottam egy kis vízzel, meg raktam bele plussz krumplit, de a végére szerencsére ehető volt. Szerintem nekik is ízlett, mert elfogyott az egész.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://edina.blog.hu/api/trackback/id/tr48725578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása