HTML

Bon voyage

Friss topikok

  • jobbunko: Most, hogy mar nem vagyok otthon, milyen koran kelsz szombaton :) Semmi diszko, semmi horizont? :)... (2009.01.10. 11:41) Még egy hosszú bejegyzés
  • edii: Sajnos a boci csokit nem láttam:) (2008.10.07. 19:13) la vache qui rit
  • jobbunko: De jo! Ez az elefant tok olyan mint a Macskafogo ormanyos kiadasa. Grabovszkival nem talalkoztal? (2008.10.01. 09:39) Megnyitó és Nantes
  • tibi: Mindig is tudtam hogy rossz helyen kajálok napközben. 4-5 euro az = 1 gyros tál + innivaló és ebbe... (2008.09.27. 13:07) Menza
  • jobbunko: Figyu! Nem haragudtak a holgyek, hogy mikozben ok mosogattak, te azzal voltal elfoglalva, hogy oke... (2008.09.19. 16:13) Gulyás est

Linkblog

Végre

2008.09.08. 12:44 :: edii

Ma végre elkezdtem a blogomat. Eddig a sajàt notebookomon irtam, mert ezen a francia billentyuzeten elég nehéz. Csomo billentyu màshol van, vagy nincs is. Szoval még mindig nem mukodik a wifim, de tegnap kerdeztem az anyukàt, hogy ismer-e valakit, aki tudna segiteni. Azt mondta, utàna néz. Remélem tényleg.

Még soha nem irtam blogot, csak gyerekkoromban pàrszor elkezdtem naplot irni, de mindig abbahagytam néhàny nap vagy hét utàn. Remélem itt kitartobb leszek.:)

Eredetileg ma délelott Angersba mentem volna, Marie Luce-szel kivinni Katit az àllomasra. Màr majdnem elindultam, amikor ML telefonalt, hogy mégse menjek, mert akkor nem leszek itthon amikor jon ertem Virginie, aki majd elvisz a konyvtàrba. Nem ertem, hogy erre tegnap miert nem gondoltak. De mindegy, legalabb lett egy szabad délelottom.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://edina.blog.hu/api/trackback/id/tr51653728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jobbunko 2008.09.10. 11:35:57

Majd elhal ez is, mint a gyerekkori blogok. Ott sem kommentelt senki, es itt sem fog. (kiveve en)
süti beállítások módosítása