HTML

Bon voyage

Friss topikok

  • jobbunko: Most, hogy mar nem vagyok otthon, milyen koran kelsz szombaton :) Semmi diszko, semmi horizont? :)... (2009.01.10. 11:41) Még egy hosszú bejegyzés
  • edii: Sajnos a boci csokit nem láttam:) (2008.10.07. 19:13) la vache qui rit
  • jobbunko: De jo! Ez az elefant tok olyan mint a Macskafogo ormanyos kiadasa. Grabovszkival nem talalkoztal? (2008.10.01. 09:39) Megnyitó és Nantes
  • tibi: Mindig is tudtam hogy rossz helyen kajálok napközben. 4-5 euro az = 1 gyros tál + innivaló és ebbe... (2008.09.27. 13:07) Menza
  • jobbunko: Figyu! Nem haragudtak a holgyek, hogy mikozben ok mosogattak, te azzal voltal elfoglalva, hogy oke... (2008.09.19. 16:13) Gulyás est

Linkblog

Hétvége La Possonniere-ben

2008.09.17. 15:41 :: edii

A hétvégét nem a fogadócsaládommal töltöttem, mert nekik más dolguk akadt, hanem egy angol-francia családdal, akikkel a gulyás-esten ismerkedtem meg: Sylvie (36), Howard (41), Benjamin (10) és Louise (6). Sylvie családjában 3 szülinapot is ünnepeltek most szeptemberben, és ennek örömére meghívták az egész családot, plussz engem, így 17-en ebédeltünk együtt. Rekord hosszúságú ebéden vettem részt. Délben elkezdtük az előétellel (sonka-sárgadinnye nyársra húzva, vaddisznókrémes falatok, sangria). Aztán következetett a főétel: tenger gyümölcsei kosár: többféle rák, kagyló, csiga, osztriga, garnéla.  Mindegyiket megkóstoltam. Csomó eszköz volt az étkezéshez: szóró, kaparó, törő eszközök. Howard ült mellettem, és mindegyik állatnál megmutatta, melyik eszközt kell hozzá használni, melyik részét lehet megenni.  A csiga nem annyira ízlett: nem volt semmi különös íze, és kicsit rágós is. De a többi finom volt házi majonézzel. Jó ideig eltartott, amíg a páncélokból kiszabadítottuk az ebédünket. Utána sajtot ettük, végül 6 óra körül szülinapi torta volt a desszert. És persze közben folyamatosan különféle bort iszogattunk. Szóval igazi kulináris élmény volt ez az ebéd.

A szombat éjszakát is ott töltöttük, aztán vasárnap ebéd után (ez már nem volt annyira extra) visszajöttünk St Florent-ba.

Képek:

http://picasaweb.google.com/dulaedina/LaPossoniere#

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://edina.blog.hu/api/trackback/id/tr58668015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása